Säsongen 2019

Gyttorp och Norma förlänger samarbetet med jaktstig.se för 2019.

jaktstig.se kommer under 2019 att vara tillgängligt kostnadsfritt för föreningar som anordnar Gyttorp Cup och Gyttorp Jägarduvan.

Nytt för 2019 är att Norma Cup utgår och ersätts av Jaktmatchen.

Kontakta jaktstig.se för att få inloggningsuppgifter eller anmäla ett nytt datum för just er tävling.

Säsongen 2018

Gyttorp och Norma förlänger samarbetet med jaktstig.se för 2018.

jaktstig.se kommer under 2018 att vara tillgängligt kostnadsfritt för föreningar som anordnar Gyttorp Cup, Gyttorp Jägarduvan samt Norma Cup.

Kontakta jaktstig.se för att få inloggningsuppgifter eller anmäla ett nytt datum för just er tävling.

Samarbete med Gyttorp och Norma

Vi har glädjen att meddela att vi genom ett samarbete med Gyttorp och Norma nu kan erbjuda resultathanteringssystemet kostnadsfritt till samtliga klubbar som arrangerar en tävling inom Gyttorp Cup eller Gyttorp Jägarduvan.

Precis som tidigare är programmet helt kostnadsfritt för skyttarna att använda.

Mer information finns bland annat på Gyttorps facebooksida.

Om ni som klubb vill använda systemet, skicka en beställning på inloggningsuppgifter till info@jaktstig.se eller använd formuläret på sidan Kontakt.

jaktstig.se får stöd för Jägarduvan

Idag har jaktstig.se haft smygpremiär för stöd för Jägarduvan. På Jägarduvan som anordnades av JRF Nykvarn/Södertälje JSK användes jaktstig.se som resultathanteringssystem. Som vanligt kunde skyttarna följa resultaten i sina mobiltelefoner löpande under tävlingen, via resultathanteringssystemets liverapporteringsfunktion.

Det återstår några tävlingar på säsongens Jägarduva och självklart finns det möjlighet för någon av dessa föreningar att köra systemet på sina stigar. Då är det bara att ni hör av er via sidan Kontakt, så fortsätter vi diskussionen därifrån.

Självklart kommer samtliga föreningar som redan har haft sina stigar den här säsongen och som vill använda systemet att kunna göra det från och med säsongen 2016.

Versionshantering

För att underlätta för föreningar att hänga med på vilken utveckling som sker i systemet kommer det framöver att finnas information om systemets aktuella version. Eftersom det har hänt en del sedan det släpptes första gången är den nuvarande versionen satt till 1.5.

Här på nyhetssidan kommer att finnas information om den löpande utvecklingen av systemet.

Om din förening kör systemet idag och har förslag på förbättringar eller om ni funderar på att börja använda systemet, men saknar någon del som ni tycker är viktig, tveka inte att ta kontakt så kan vi nog hitta en lämplig lösning. Ett bra sätt att ta kontakt är att använda formuläret på sidan Kontakt.